көркем шығармаларды оқыту әдістемесі - көркем шығарманы оқыту мен талд…

작성자 Kirk
작성일 24-07-25 13:15 | 41 | 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көркем шығармаларды оқыту әдістемесі - көркем шығарманы оқыту мен талдау әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мәтіндегі түсініксіз сөздерге түсініктеме беру материалды оқыту үстінде жүзеге асырылады. Мұғалім түсініксіз сөздерге түсініктемені көркем шығармалардан алған үзіндіні немесе толық түрін оқу тұсында контекспен байланысты ұғындырылады. Мұнда мұғалім бір сөз бен екінші сөзді, бір сөйлем мен екінші сөйлемді, бірінші қайырым мен екінші қайырымды, бірінші бөлім мен келесі бөлімді, алғашқы тарау мен келесі тарауды үнемі қадағалап ұштастырып отырады. Көркем шығармалардан алынған үзіндіні оқу үстінде олардың алдымен жеңіл түрлері ғана бағдарланып, бірте-бірте ауыр нысандар түсіндіріледі. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді түсіндіру мәтінді оқып болғаннан соң іске асырылады. Әдебиетті оқыту әдістері. Мұғалімнің сөзі. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі. Лирикалық шығармаларды оқыту. Драмалық шығармаларды оқыту. Эпикалық шығармаларды оқыту. Сабақ талдау үлгілері. Көркем шығарманы оқыту әдістемесі: Көркем мәтінді оқытуда авторлардың өмірбаянын оқытудың маңыздылығы: Көркем шығарманы талдау мен дамыту бағыттары: Әдеби шығармаларды оқыту әдістемесі. Мәтіндегі түсініксіз сөздерге түсініктеме беру материалды оқыту үстінде жүзеге асырылады. Мұғалім түсініксіз сөздерге түсініктемені көркем шығармалардан алған үзіндіні немесе толық түрін оқу тұсында контекспен байланысты ұғындырылады. Мұнда мұғалім бір сөз бен екінші сөзді, бір сөйлем мен екінші сөйлемді, бірінші қайырым мен екінші қайырымды, бірінші бөлім мен келесі бөлімді, алғашқы тарау мен келесі тарауды үнемі қадағалап ұштастырып отырады. Көркем шығармалардан алынған үзіндіні оқу үстінде олардың алдымен жеңіл түрлері ғана бағдарланып, бірте-бірте ауыр нысандар түсіндіріледі. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді түсіндіру мәтінді оқып болғаннан соң іске асырылады. Баяндамамның тақырыбы «Көркем шығармаларды оқытуда бейнебаянды оқытудың әдістемесі» деп аталады. «Көркем шығарма әдебиеттің құндылығы. Көркем шығарманы оқыту – тыңдаушының сөз. Әдебиеттегі көркем шығармаларды оқып үйрену негізінде оқушыларға әдеби білім мен халықтық даналық тәрбие беру жөніндегі туатын заңдылықтарды қарастырады. Бұл міндетті жүзеге асыруда педагогика ғылымының, оның теориясының жалпы қағидаларына, ережелеріне сүйенеді. Мәтіндегі түсініксіз сөздерге түсініктеме беру материалды оқыту үстінде жүзеге асырылады. Мұғалім түсініксіз сөздерге түсініктемені көркем шығармалардан алған үзіндіні немесе толық түрін оқу тұсында контекспен байланысты ұғындырылады. Мұнда мұғалім бір сөз бен екінші сөзді, бір сөйлем мен екінші сөйлемді, бірінші қайырым мен екінші қайырымды, бірінші бөлім мен келесі бөлімді, алғашқы тарау мен келесі тарауды үнемі қадағалап ұштастырып отырады. Көркем шығармалардан алынған үзіндіні оқу үстінде олардың алдымен жеңіл түрлері ғана бағдарланып, бірте-бірте ауыр нысандар түсіндіріледі. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді түсіндіру мәтінді оқып болғаннан соң іске асырылады. Мақалада көркем шығарманы оқып-талдаудың теориясы мен әдістемесін жан. Көркем шығарманы оқыту әдістемесі. 1:37 PM. Көркем шығарманы оқыту әдістемесі. Балабақшаларда тәрбиелеу және білім беру жұмыстарының негізгі түрі – ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті. Ол жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген балалар тобында тәрбиешінің басшылығымен өткізіледі. орындалатын шығармалар. Көркем әдебиет шығармаларын оқу процесінде қолданылатын негізгі әдістер: бұрын оқылған кітап, жеке шығарма жөнінде сұрап әңгімелесу. Әңгімелеп айтқызу. Балалардың таңдауы бойынша оқу, балалармен әңгімелесу барысында олардан қандай ертегі, әңгіме білетіндерін сұрап, не себепті? Көркем шығарманың сыныптар жүйесі бойынша белгіленген әдеби білім көлеміне сай талдау арқылы жүзеге асатыны. Мектептік талдаудың оқушының әдеби қабілетін дамытуға қызмет ететіні. Көркем туындыны талдаудың педагогикалық принциптері. Талдаудың әдебиетті оқытуда кеңінен қолданылып жүрген түрлері. Образ бойынша талдау, оның өзіндік ерекшелігі.

тендер госзакупки, goszakup.gov объявления дайындықсыз үйленбе скачать, ақан мергенбай инстаграм платонус пгпу личный кабинет, платонус пгпу до жаным ау сен өзіңнің кім екеніңді білсең скачать, жаным ау сен өзіңнің кім екеніңді білсең текст гостиницы алматы 3000 тенге, гостиница алматы цены әкешім сағындым сағындым ғой скачать текст, әкені аңсау текст гранатовый сок свежевыжатый купить, сок гранатовый хазар сөздік оқыту әдістері, оқытудың сөздік әдістері тест

орман ел байлығы сабақ жоспары - әлемнің тропикалық орман аймақтарында ағаштар минутына 150 га [Читать далее...]

Тропикалық орман бұл тропикалық белдеуде дамитын күрделі құрылымды ағаш биотипі басым болатын өсімдік формациясы. Ол өсімдік жамылғысының бірнеше қабатын ұсынумен сипатталады және планетада биологиялық. Негізгі орман түрлері Сахел, Шығыс және Оңтүстік Африкадағы құрғақ тропикалық ормандар, Батыс және Орталық Африкадағы ылғалды тропикалық ормандар, Солтүстік Африкадағы субтропикалық. Орман — жер бетіндегі табиғи қорлардың, оның ішінде өсімдіктер жамылғысының басты бір типі. Құрамында бір-біріне жақын өскен ағаштың бір немесе бірнеше түрлері бар табиғи кешен. Құрамы. Октябрь Жарылғапов – қазақтың доп өнерінде несібесінің мол екенін әлем деңгейінде дәлелдеген біртуар бапкер [2]. Сурет 1 Қазақ волейбол мектебінің атасы –. Ел басына күн туған қиын-қыстау сәтте «бір жеңнен қол, бір жағадан жерлер – 2,8мың га; орман қорының жерлері – 65,5 мың га;. Ғылыми еңбекке эссе, жоспар (жай және күрделі), пікір, түйіндеме жаза алуы міндетті. Тыңдалым бойынша бейтаныс түпнұсқадағы кәсіби мәтінді таспадан тыңдап. МТРК Новости Петропавловска и Северо-Казахстанской областиОрман ел байлығы. Биыл орман шаруашылығы үшін ерекше жыл. Өйткені 2011 жылды БҰҰ орман жылы деп жарияланған болатын. Сонымен қатар орманшы мамандығының 185. Білімділік: Оқушыларға орман –тоғай белдеуі, оның ерекшеліктері және орман –тоғай жануарлары мен өсімдіктері туралы түсінік қалыптастыру орман ағаштарынан алынатын өнімдер баға жетпес құнды қойма екендігі және орманның тіршіліктегі. Жаңарту Күні: Вызшақ: Жапырақты және аралас орман зонасының климаты Мазмұны Bosque дегеніміз не: Қоңыр орман Тропикалық орман Жерорта теңізі орманы Тұманды орман Bosque дегеніміз не: ОрманБұл тек қана емес, ағаштармен қоныстанған сайт. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология"пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімгеоқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауғамүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. 1. Әлемнің тропикалық орман аймақтарында ағаштар минутына 150 га жылдамдықпен. кесіледі. (a) Ормандардың осындай жылдамдықпен кесілуінің 2 себебін көрсетіңіз. Р. Қылша Қазақстанның ҧлттық байлығы, шаруашылықта оның ҧқыпты ӛсірілуі, медицина ӛнеркәсібіне тиімді болып келеді. Оны тиімді қолдану қылша. Табиғат байлығын алу, игерудің арты неге əкеп соғатынын аңғармайды. Page 6. 6. Жалпы физикалық география географиялық қабық пен табиғат кешендерінің құрамдас. Орман тропиктік белдеудің шығыс аймақтарында, Солтүстік Американың оңтүстік-шығысында, Орталық және Оңтүстік Америкада, Африканың және Австралияның. Ұстаздарға сабақ өтуге қосымша мәлімет, идея. Оқушылардың орман туралы білімдерін кеңейтуге көмегі бар. "Орманды аймақ" 4 сынып. Материал жайлы қысқаша түсінік: Бұл материал ұстаздарға да, оқушыларға да пайдалы. Ұстаздарға сабақ өтуге қосымша мәлімет, идея. Оқушылардың орман туралы білімдерін кеңейтуге көмегі бар. user. Ракишова Акбота Канапияевна. Тропикалық орман бұл тропикалық белдеуде дамитын күрделі құрылымды ағаш биотипі басым болатын өсімдік формациясы. Ол өсімдік жамылғысының бірнеше қабатын ұсынумен сипатталады және планетада биологиялық.


антидепрессанты без рецепта отзывы
жұма намаз уақыты
жент история
погода жетысай жылы су
айтурган абдразакова унутам эркем

.
==============================================================

~~~~~ жалпы медицина оқу мерзімі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.