көпшілік алдында сөйлеу жоспары - сөз сөйлеу

작성자 Rodrigo
작성일 24-09-30 03:22 | 18 | 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
көпшілік алдында сөйлеу жоспары - сөз сөйлеу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мен сөзімді қалай айтып тұрғанымды сезінемін: Біртіндеп сөз шебері өзінің сөз сөйлеу сапасы туралы ойлана бастайды. Бұған дейін ол бәрі. Мен сөзімді қалай айтып тұрғанымды сезінемін: Біртіндеп сөз шебері өзінің сөз сөйлеу сапасы туралы ойлана бастайды. Бұған дейін ол бәрі. Салтанатты сөз сөйлеу. 2. Сендіруші сөйлеу. 3. Ақпараттық сөйлеу. 4. Көңілді сөйлеу. 5. Демонстративті сөйлеу. қорытынды. AhaSlides көмегімен. Әдістемесі мен көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениетін меңгертудің жолда- ры мен әдістері енген. Тіл үйретудегі төрт дағдыны толық қамтитын комму. Республикалық онлайн семинарлар жинағында қазақ тілін оқытудың тиімді әдістемесі мен көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениетін меңгертудің жолда-.
Көпшілік алдында сөйлеу жоспары, сөз сөйлеу
КӨПШІЛІК АЛДЫНДА СӨЗ СӨЙЛЕУДІ МЕҢГЕРТУ ӘДІСТЕРІ. Cөз сөйлеу мәдениеті мен оны жеткізу сөйлеушінің қa рым-қaбілетіне бaйлaнысты. Көпшілік aлдындa. Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Әлеуметтік ашықтық мәдениетін тәрбиелеу, Медиа кеңістікте өзін дұрыс көрсете білу. Көпшілік алдында сөз. Сөйлеу актісі (лат. actus) орыс. акт речи — белгілі қоғамдық ортада қалыптасқан сөйлеу принциптері мен ережелеріне сай, арнайы мақсатта жүзете асырылатын. Басты ойды негіздеу;. қорытынды. Бұдан әрі көпшілік алдында саяси сөз сөйлеу құрылымында сөз композициясының құрамдас бөліктерін бөліп алу қажет, бұл сөз. Тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөз №11 М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебі. Мұғалімнің аты-жөні: А.Турлыбаева. Мерзім. Сөз қолдану шеберлігі көркем сөйлеуде, ғылыми-көпшілік немесе ресми ортада, тіпті ауыз екі сөйлеу стилінде тілдің барлық салаларымен тамырлас. Қазақ тілінен колледж студенттеріне арналған сабақ жоспары. Кәсіптік қазақ тілі пәнінің жоспарына сай құрылған. Көпшілік алдында сөз сөйлеу және сөйлеу әрекеттеріне қойылат by Adil Erbolatov on Prezi. Blog. Use Prezi Video for Zoom for more. Басты ойды негіздеу;. қорытынды. Бұдан әрі көпшілік алдында саяси сөз сөйлеу құрылымында сөз композициясының құрамдас бөліктерін бөліп алу қажет, бұл сөз. Республикалық онлайн семинарлар жинағында қазақ тілін оқытудың тиімді әдістемесі мен көпшілік алдында сөз сөйлеу мәдениетін меңгертудің жолда-. Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту. Әлеуметтік ашықтық мәдениетін тәрбиелеу, Медиа кеңістікте өзін дұрыс көрсете білу. Көпшілік алдында сөз сөйлеу. Тақырыбы: Көпшілік алдында сөйленетін сөз №11 М.П.Окороков атындағы жалпы орта мектебі. Мұғалімнің аты-жөні: А.Турлыбаева. Мерзім. Көпшілік алдында сөз сөйлеу. БАҚ-пен өзара әрекеттесу. Жергілікті атқарушы және аумақтық органдардың құрылымдық бөлімшелерінің басшылары. 40. 1-5 сәуір. 11.

мәдени жаһандану эссе, ұлттық мәдениеттің жаһандану үрдісі эссе kazakhstan weather today, weather in almaty 10 days мемлекетке опасыздық жасау, 163 бап 2 тармак меншік құқығы жағдаят, меншік құқығын қорғау тоо парк хранения сжиженного нефтяного газа ағза мен қоршаған орта арасындағы газ алмасу нефелометрия қазақша қазақ кср ауылшаруашылығының дамуы тест, ауыл шаруашылығын дамыту жолдары

іс әрекеттегі зерттеу арқылы сабақты зерттеу - мұғалімдердің зерттеу тақырыптары [Читать далее...]

Іс-әрекеттегі зерттеудің мәніне тоқталсақ, ол келесі қадамдардан тұрады: проблеманы айқындау, деректер жинау, жинақталған мәліметтердің. Осылайша Сабақты зерттеу (Lesson Study) әдісі мұғалімдерді тұрақты түрде, толассыз кәсіби шеберлігін дамытуға ынталандырып, ұжымдағы ынтымақтастықты. Іс-әрекеттегі зерттеу мұғалім тәжірибесін жетілдіру жолы Білім сапасының кепілі –мұғалімнің кәсіби дайындығы мен шеберлігі. Ал мұғалім шеберлігі. Осы талқылаудағы ұсыныстарды және оқушы үнін ескере отырып Сабақта «5 сұрақ, 5 жауап» әдісі арқылы 4Г сынып оқушыларының айтылым дағдысын қалай дамытуға болады? Сабақты зерттеудің аясында қарастырылатынбасты идеялар: Сабақтызерттеуді тәжірибеге енгізу арқылы мұғалімнің оқытуын жақсарту; Сабақты зерттеуүдерісін педагогтерді кәсіби қолдау. Іс-әрекеттегі зерттеу мұғалім тәжірибесін жетілдіру жолы Білім сапасының кепілі –мұғалімнің кәсіби дайындығы мен шеберлігі. Ал мұғалім шеберлігі. Lesson Study – білімді жетілдіруге бағытталған, сабақ зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл.Зерттеу сабағын жүргізу үшін. Курс көлемі: 80 академиялық сағат. Бағдарламаның мақсаты: «Сабақты зерттеу» және «Іс-әрекеттегі зерттеу» тәсілдерінің негізінде мұғалімдердің кәсіби білімін. Білім сапасын арттыруда сабақты зерттеудің маңызы. Әдістемелік құралда Алматы облысы, Талдықорған қаласы, №14 орта мектеп-гимназиясы ұстаздарының. Бағдарламаның негізгі мақсаты – Сабақты зерттеу және Іс-әрекеттегі зерттеу тәсілдерін іске асыру шеңберінде мұғалімдерге өз педагогикалық тәжірибесін бағамдап, жетілдіруге. Іс-әрекеттегі зерттеу сабағынан кейінгі талдау Зерттеу топтары-шағын топтар-фасилитатор-сыртқы эксперт-қорытынды Лек бойынша зерттеуші топтар Сабақты. Рефлексиялау және талдау дағдыларын жетілдіре алады. Сабақты зерттеу және Іс-әрекеттегі зерттеу тәсілдері мұғалімдердің өзара ынтымақтастығын күшейтетінін.

топырақ номенклатурасы мен диагностикасы автокредитование 4 процента 2023 подать заявку, льготное автокредитование 2023 последние новости программа тв казахстан на сегодня, программа 7 канал
еду семгу
табиғатты зерттеу әдістері 8 сынып
мұнайдың қоршаған ортаға зияны
в каких случаях пишется служебная записка
ұйымдастыру менеджмент функциясы ретінде слайд

.
==============================================================

~~~~~ девиантты мінез-құлықтың себептері мен түрлері ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.