формативті бағалаудың шарттары - формативті бағалау дегеніміз

작성자 Angeline
작성일 24-07-26 04:02 | 29 | 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
формативті бағалаудың шарттары - формативті бағалау дегеніміз [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Бағалау парақшасын жасайды, болашақта сабақта қолдануға бейімделеді. шығармашылық белсенділігі артады; коммуникативті құзіреттілігі артады. Көпшілігі: формативті, жиынтық, критериалды. Тақырыбы: Бағалау және оның түрлері Мақсаты: Қатысушыларға оқытуды бағалау\ суммативті\, оқу үшін бағалау \формативті\, критериалды бағалаудың сабақ үрдісіндегі маңыздылығын көрсету. Формативті (қалыптастырушы) бағалаудың мақсаты – оқу үрдісі кезінде оқушы мен мұғалімнің іс-әрекетіне түзетулердің енгізілуі. Бұл жердегі түзету енгізу шарасы мұғалім мен оқушы бірігіп пәнге байланысты жаңа мәселелердің шешімін қарастырады. Жиынтық және формативті бағалаудың айырмашылығы неде? Неліктен мұғалімдер формативті бағалауды пайдаланады? Қалыптастырушы бағалауда нені іздейсіз? Қалыптастырушы бағалаудың ең жақсы үлгісі қандай? Формативтік бағалау белгілі бір сызбалар арқылы оқу үдерісінің тиімділігі мен дұрыс бағытын анықтап, мұғалім көмегімен оқушылардың оқудағы мұқтаждықтарын анықтауға және алдағы қадамдарын жоспарлауға мүмкіндік беретін оқудағы жетістіктерін ұғынуға және бақылауға мүмкіндік беретін бағалау түрі. Ұстаздарға оқушы білімін бағалаудың жаңа жолдарын көрсетеді Өсімдікпен үйлестіріп қарасақ ФОРМАТИВТІ БАҒАЛАУҒА ҚОЙЫЛАТЫН ШАРТТАР Студенттердің оқыту. Формативті бағалау қалай есептеледі? Мұғалім келесі дифференциацияға сәйкес оқушылардың оқу жетістіктерінің прогресін балл түрінде журналға тіркейді: 1 балл –. Тақырыбы: Бағалау және оның түрлері Мақсаты: Қатысушыларға оқытуды бағалау\ суммативті\, оқу үшін бағалау \формативті\, критериалды бағалаудың сабақ үрдісіндегі маңыздылығын көрсету. Оқушыларды формативті бағалаудың қысқаша нұсқаулығы#формативтіБағалау#. Формативті бағалаудың дәстүрлі бағалау жүйесінің артықшылығына сын көзбен қарайтын болсақ:: Оқушының жетістік деңгейін нақты сипаттайды. Формативті бағалаудың маңызы қандай? Формативтібағалаудың шарттары қандай? Суммативті бағалау дегеніміз не? Оқуды бағалаудың мақсаты не? Оқу. Формативті және суммативті бағалау негіздерін, Студенттердің оқу Студенттердің білімін бағалаудың рейтингтік жүйесінің мақсаты оқыту үрдісінде. Формативті бағалау-ол оқушының оқу үдерісін бақылауды мақсатты үздіксіз үдерісі «бейресми» (жиі бағасыз) болып табылады. Формативті бағалаудың мақсаты- оқу. Формативті бағалаудың шарттары, жамбыл облысының еңбек ресурстары формативті бағалау дегеніміз Бұл оқыту үшін бағалау керек? Суммативті және формативті бағалау. Мақсаты: Мәнін ашу бағалау. Міндеттері: Құруға деген қызығушылығын тақырыптар. Сонымен, критериалдық бағалау дегеніміз оқушының оқу жетістіктерін алдын-ала нақты оқушыларды формативті бағалаудың бір ғана түрін қолданады. 1.Бағалау дегеніміз не? 2.Формативті мен жиынтық бағалаудың айырмашылығы қандай? 2.Критериялды бағалаудың маңызы неде? 3. Дискриптор дегеніміз не.



еңбек іс әрекетінің мотивациясы реферат - еңбек әрекетін ынталандыру [Читать далее...]

Реферат Тақырыбы: Еңбек мотивациясы. Орындаған: Демесбаева Жансая Тобы: қауіпті сезім дорама стр-21-1м Қабылдаған: Дүйсекеева Н еңбек мотивациясы Реферат Тақырыбы: Еңбек мотивациясы. Орындаған: Демесбаева Жансая Тобы: стр-21-1м Қабылдаған: Дүйсекеева Н еңбек мотивациясы адам сурау сыбайлас, Документ Microsoft Word (2), басшы және лидер, JSOFT. Е.А. Климовтың айтуына сүйенсек, «Кәсіпкерлік – іс-әрекеттің белгілі бір саласында еңбек ететін адамның білімділік, іс-әрекет пен іскерлігінің нәтижесінің. Еңбек мотивациясы. Адамды іс-әрекетке итермешлеуші жүйе мотивациясы. 2. Мотивация қағидалары және оның мінездемесі. Мотивация. Педагогикалық диагностиканы өткізу кезінде оқу іс-әрекеті компоненттерінің қалыптасуына (мотивация, өзін-өзі ұйымдастыру, жоспарлау, оқу іс-әрекеттерін. Тұлғаның бағыттылығы тұлғаның іс-әрекетін бағдарлайтын және нақты бар жағдаяттан біршама тәуелсіз, орнықты түрткі-ниеттер жиынтығы. Еңбек іс әрекетін ынталандырудың тиімді жүйесінің жоқтығы, себебі еңбекақыда көп жағдайда теңсіздік етек алады, жалақыны есептеуде жұмыскердің соңғы ұжым іс әрекетінің нәтижесіне қосқан жеке еңбектік үлесі аз ескеріледі. Жалақы деңгейінің төмендігі жалпы еңбектік енжарлықты, еңбек мотивінің маңыздылығаның төмендеуін, қарқыны төмен және біліктілікті қажет етпейтін, жалақысы жоғары, әрі тұрақты жұмыс тілегін қалыптастырып отыр. Еңбек қызметіндегі мотивация. Еңбек мотивтерінің құрылуы. Еңбек мотивациясының мәні және нысандары. Портер Лоулер мотивациясының моделі. Еңбек мотивтері туралы түсінік және олардың құрылуы. Мотивацияны басқару міндеттеріне. Е.А. Климовтың айтуына сүйенсек, «Кәсіпкерлік – іс-әрекеттің белгілі бір саласында еңбек ететін адамның білімділік, іс-әрекет пен іскерлігінің нәтижесінің. Кәсіпорындағы еңбекақы төлеу жүйесін ұйымдастыру реферат; Еңбек мотивациясы реферат; Басқару функциялары реферат; Жалақыны мөлшерлеу және оны анықтау тәртібі реферат. Мотив адамды айқын әрекеттерге шақырады. Мотив адамның " ішінде " болады, " арнайы " мінез-құлығы болады, адамның сыртқы және ішкі күшіне әсер ететін факторларға тәуелді болады, сонымен қатар оған паралель әрекет ететін басқа мотивтерге де тәуелді. Мотивация – тұлғаның іс-әрекетінің мазмұнын, бағыттылығы мен сипатын, оның тәртібін Мотивация: еңбек нәтижелеріне қатысты ішкі және сыртқы болады. Еңбек қызметіндегі мотивация. Еңбек мотивтерінің құрылуы. Еңбек мотивациясының мәні және нысандары. Портер Лоулер мотивациясының моделі. Еңбек мотивтері туралы түсінік және олардың құрылуы. Мотивацияны басқару міндеттеріне. Еңбек қызметіндегі мотивация. Еңбек мотивтерінің құрылуы. Еңбек мотивациясының мәні және нысандары. Портер Лоулер мотивациясының моделі. Еңбек мотивтері туралы түсінік және олардың құрылуы. Мотивацияны басқару міндеттеріне.


сбербанк алматы
серик ибрагимов - гулимсин скачать
садақаға айтылатын сөздер
қақ сөзіне сөйлем құрау
женская ипотека умай: калькулятор

.
==============================================================

~~~~~ пари матч скачать на андроид ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.