оқушылар мен жеке жұмыс түрлері

작성자 Horacio
작성일 24-07-27 20:19 | 31 | 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқушылар мен жеке жұмыс түрлері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқушылармен жеке жұмыс жүргізу. Бастауыш мектеп бұл оқушы тұлғасы мен санасының дамуы қуатты жүретін ерекше құнды, қайталанбайтын кезеңі. Сондықтан да бастауыш білім-үздіксіз білім беру. Мақсаты: Үлгерімі төмен оқушылармен жыл бойы жұмыс жүргізе отырып, қабілеті төмен оқушылардың жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу. Шығармашылық жұмысымның мақсаты: Оқушылардың ой – қиялын дамытуға, өз ойын еркін айтуға, сөздік қорын молайтуға, өз ойына қорытынды жасап, жүйелі сөйлеуін үйлестіруге және де оқушыларды. Соның нәтижесінде әр сыныпта аз да болса сабаққа ынтасы төмен, үлгермейтін оқушылар кездеседі. Мұндай оқушыларды толық үлгерімге жеткізу мұғалімнің қиын да абыройлы міндеті. Ұнамсыз, жағымсыз қасиеттерді жоюға, жеке адамға қажетті әлеуметтік мәнді саналар мен қасиетті мінез – құлық нормаларын қалыптастыруға бағытталған. Мұғалім, белгілі бір сыныпқа балалар ұжымының жетекшісі ретінде тағайындалып, жұмысқа кіріскен жағдайда, өзінің қызметін сынып ұжымына әрі. Жеке жұмысты сабақтың барлық кезеңдерінде жүргізу тиімді және оны бекітіп отыру көзделеді, мұның өзі оқушының бұрын меңгерген білімдерін, қабілетін, дағдысын жетілдіріп отыруына ықпалы зор, сол секілді бақылау үшін зерттеу әдісін меңгеруге жол ашады. К.Д.Ушинский танымдық әрекет мәселесіне мән беріп, "өзіндік жұмыс -оқытуды жетістікке жеткізудің бірден- бір жолы" деп есептеді.Осы жұмыстың нәтижесіне жету. 2.Өзіндік жұмыс оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға тиіс; 3.Өзіндік жұмыстың түрі, мазмұны әртүрлі болуы керек; 3.Әрбір орындалған өзіндік жұмыс тексеріліп, бағалануы керек. Өздік жұмысты. Multi control пернетақта мен тінтуірді Galaxy Z Fold5 және Galaxy Tab S9 сияқты құрылғыларда пайдалануға мүмкіндік береді, бұл көшіруді, қоюды немесе сүйреп. Өзіндік жұмыс арнайы бөлінген уақыт ішінде мұғалімнің көмегінсіз орындалатын жұмыс. Өзіндік жұмысты ұйымдастыруда мына жағдайларды ескеруіміз керек: Өзіндік жұмыстың мақсаты мен мазмұнын анықтау. Өзіндік жұмысты ұйымдастыру жоспарын жасау. Оқушының жұмыстарына бағыт беру. Оқушының өзіндік жұмысы білік пен дағды қалыптастырудың тиімді жолы. Мұғалімнің оқу қызметін фронтальді ұйымдастыруы барлық оқушылардың іс-әрекетінің бірлікте болуын басқару, яғни барлық оқушылар бірдей тапсырманы орындайды, жұмыс бәріне ортақ, барлық. Соның нәтижесінде әр сыныпта аз да болса сабаққа ынтасы төмен, үлгермейтін оқушылар кездеседі. Мұндай оқушыларды толық үлгерімге жеткізу – мұғалімнің қиын да абыройлы міндеті. Білім беру жүйесі сабақтастығы бар білім беру бағдарламалары мен әр түрлі деңгей мен Мұғалім – оқушылардың жеке тұлғасын дамытуға басымдық беретін. Мынандай бағыттарға бөлінеді: фронтальды мұғалімнің барлық оқушылардың жеке және өзіндік жұмысын басқаруы, жеке- өзіндік. Жұмыс әр оқушының топтық және. Жеке жұмыс. Қарым-қатынас түрі- жеке. Жұптық жұмыс. Қарым-қатынас түрі- үнемі құрылған жұп. Топтық жұмыс. Қарым-қатынас топ мүшелерімен Ұжымдық жұмыс. Жеке жұмыс. Қарым-қатынас түрі- жеке. Жұптық жұмыс. Қарым-қатынас түрі- үнемі құрылған жұп. Топтық жұмыс. Қарым-қатынас топ мүшелерімен Ұжымдық жұмыс. Multi control пернетақта мен тінтуірді Galaxy Z Fold5 және Galaxy Tab S9 сияқты құрылғыларда пайдалануға мүмкіндік береді, бұл көшіруді, қоюды немесе сүйреп.





бұл дүниенің ең қызығы немере скачать, тунгыш немере мектептің туған күніне арналған тілектер, оқушыға тілек туған күнге асептика және антисептика әдістері, антисептика деген не
нормативы по физической подготовке для военной кафедры
таңғы тілек скачать
ежелгі қызыл аңғар қаласы
бала құсып ауырса
глагол в казахском языке примеры

.
==============================================================

~~~~~ строительный магазин алматы 12 месяцев ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.