ауа туралы лепті сөйлем құрау - су туралы лепті сөйлем

작성자 Marcela Charbon…
작성일 24-07-27 20:40 | 34 | 0

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=ауа+туралы+лепті+сөйлем+құрау+су+туралы+лепті+сөйлем
 
 
ауа туралы лепті сөйлем құрау - су туралы лепті сөйлем [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлемСабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Лепті сөйлем туралы түсінік беру. Сөйлем түрлерін ажырату. Хабарлы сөйлемді лепті сөйлемге айналдыра білу. Лепті сөйлемдердің әр түрлі көңілмен айтылатынын ұғындыру.2. Сергіту сәті. Тақтамен жұмыс: Сызбаға қарап лепті сөйлемнің адамның көңіл күйін, сезімін білдіруі туралы айту. Ойын: Сәйкестендір. Көңіл күйді. 2.Сөйлемдегі ой қандай көңіл-күйде айтылып тұр? Адамның көңіл-күйін,сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады. Ойын «Сәйкестендір». Өкіну Сүйікті менің Қазақстаным жасасын! Армандау Қап, бақшаның есігін жауып қоймағаным-ай! Бұйрық Қане, күнделігіңді берші! Ұрандату Шіркін, айға самғап ұшсам ғой! Қолдану. Лепті сөйлемді қолдану эмоцияны немесе толқуды көрсетеді. Жұмыста сөйлемнің осы түрін көрсететін лепті сөйлем мысалдарымен грамматикаға қызығушылық танытыңыз. Тақырыбы: Ауа Жоспар Кіріспе Негізгі бөлім Ауа туралы жалпы түсінік. 2. Ауаның ластануы. Ауа тазалығын сақтау. Қоршаған ортаға судың және жердің әсері. Мағынада айтылатын сөйлем түрін сұраулы сөйлем деп атаймыз. Сөйлемнің айтылуына қарай мақсатында айтылатын сөйлем түрін хабарлы сөйлем деп атаймыз. Дескриптор. Сөйлем түрлері: хабарлы, сұраулы, лепті, бұйрықты сөйлемдер, тыныс белгісі, Онлайн-тренажер для подготовки к ЕНТ, итоговой аттестации и ВОУД для 4, 9 и 11 классов. Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлемСабақтың мақсаты:1.Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдер болып бөлінетінін айтып, лепті сөйлем туралы түсінік беру.2.Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлығын. Лепті сөйлем Тақырыбы Лепті сөйлем Мақсаты Оқушыларға лепті сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін байқау. Білімдікке. Білімділік: Лепті сөйлем туралы түсінік беру.Лепті сөйлемнің негізгі түрлері жайында түсіндіріу;Мәтін ішінде ажырата білуге, тыныс белгісін қоя білуге үйрету; Дамытушылық: Оқушылардың лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейту, ауызша және жазбаша тіл мәдениетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ізгілікке баулу, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. Сезімге,тасып- толқыған көңіл күйге негізделген сөйлем түрі –лепті сөйлем. Сөйлеушінің көңіл күйін (қуану, ренжу, өкіну және т.б.) білдіру мақсатында айтылатын сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлемдердің жасалу жолдары: –ай,-ақ, -ау,-ғой шылауларының қатысуымен; Дауысының кереметін-ай! Лепті сөйлем (2-сынып) Білімділігі: Лепті сөйлем туралы түсінік беру, оқушыда сөйлем, сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөліну түрлері туралы. Сөйлем соңындағы тыныс белгісіне назар аудар. vi. Жаңа білімді енгізу: 2 – вагон: Электронды оқулықтан сызбаны ашу: Лепті сөйлем. Адамның көңіл күйін, сезімін білдіреді Сөйлем аяқталған соң. ІІІ топ: Ауа райы жақсы екен. Ауа райы қандай жақсы!\ ХІІІ. «Цирк» Семантикалық картамен жұмыс. Сөйлемдер. Хабарлы сөйлем. Сұраулы сөйлем. Лепті сөйлем. Сабақтың мақсаты:1.Лепті сөйлем туралы толық түсінік беру және өз беттерінше сөйлем құрастыра білуге жаттықтыра түсу.Дауыс ырғағына қарап сөйлем түрлерін ажырата білуге үйрету. 2.Мейірімділікке, көтеріңкі көңіл-күй сыйлай білуге тәрбиелеу 3.Байланыстыра сөйлеу,мәнерлі жазу машықтарын жетілдіре түсу,әсем жазу арқылы өз еңбегін дұрыс ұйымдастыра білуге баулу. Сөйлем арқылы айтасыз. Дұрыс айттыңдар. Адамдар бір-бірімен сөйлескенде, бір нәрсе туралы сұрағанда, ойын не арқылы білдіреді екен? Ақтөбе қаласы №15 орта мектептің бастауыш класс мұғалімі Самиянова Ақжарқын Ерішқызы Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 2 «А» Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем 1.Білімділік мақсаты:оқушыларға лепті сөйлем туралы түсінік беру. Өткен тақырыптарбойынша білімдерін байқау. Білімділікке, тапқырлыққа баулу. 2.Дамытушылық мақсаты: оқытудың тиімді әдістерін формаларын енгізу. Оқу материалдары мен ережесін, заңдылықтарын есте сақтауға дағдыландыру. 3.Тәрбиелік мақсаты: оқушылардың қызығушылығын арттыру.

оба ауруын зерттеген ғалымдар, шешек ауруынан қорғанудың жолын анықтаған ғалым сауна бахыт, салтанат баня балхаш байтал сколько лет, байтал это ала көл қай жерде орналасқан, алакөл неге алакөл деп аталады мекен үстеу 4 сынып, үстеу таблица уран қоры, елімізде орналасқан уран дүниежүзілік уран қорының қанша пайызын құрайды: эпителий ұлпасы орналасқан жері, дәнекер деген не церемония открытия чм-2022 где смотреть, чемпионат мира по футболу 2022 начало ферросплавный завод караганда адрес, ydd corporation вакансии

хан жаманды қайда жібереді - аяз биге тән қатарды белгілеңіз [Читать далее...]

1.Білімділік: оқушыларға «Аяз би» ертегісі туралы түсінік беру, мазмұны мен құрылымын талдату. Жаманды шақыруға хан бір адамды жібереді. Жіберген жігітті барып, үйден сығалап қараса, төрде төсек үстінде Жаман жатыр. Ал Жаманның әйелі оы уақытта не істеп отыр еді?(әйел төрдегі айнаға қарап, өз көркіне таңғалып отыр екн). Жаман өзі хан болған соң ордасының маңдайшасына не шегелеп қойды? (жыртық тоны мен жаман тымағын). Үшінші конверттегі ІҮ бөлімнің сұрағы. Шегелеулі тымағы мен тонына қарап, Жаман не деп өз көңілін басатын? («Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа! Аяз, әліңді біл, Құмырсқа жолыңды біл). «Аяз би» ертегісі ертегінің қай түріне жатады? Аяз би туралы айтылатын ертегі-аңыздардың бәрінде дерлік Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі, үйленуі, сыныптан тыс оқу жұмысының формалары ханның күншіл, ақылсыз қырық уәзірін өлімнен құтқаруы, оның даналығын, достыққа адал, сертке беріктігін, әділдігін мойындаған хан өз тағын беруі сөз болады. Дамытушылық: келме маған скачать ремикс каракесек Жоспар арқылы сұрақ,жауап арқылы баяндау дұрыс,оның баянд жаттықтыру. Кейбір деректерде­ Аяз­ биге­ Жаманұлы­ деген­ тек­ қосақталып­ айтылады. ­аңыз­да ­Ма­дан­ хан­ Аяз ­би­ді ­«Бар­са­кел­мес»­ де­ген ­жер­ге ­жұмсай­ды. ­Қа­зақ ­же­рін­де­ мұн­дай­ бір­ ақ­арал ­бар.­Ол­–­Арал ­те­ңі­зін­де­гі Бар­са­кел­мес. ­Ал ­Аму­да­рия. Ханның Жаманды сағынуы. Хан мен уәзір. Қыздың жасы нешеде. Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға келуі. Жаманды араздастыруы. Жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі. Аяз би» ертегісі шыншыл ертегіге жатады, себебі. Аяз би туралы аңыздарды Жаман қойшының Мадан хан сынынан өтуі,. жаңылмай: "Аяз би әліңді біл, Құмырсқа жолыңды біл" деп отыруы халық. Аяз би" ертегісі Жаман мен Меңді бейнесі. Төмендегі Сабақ жоспары толық нұсқасы емес, тек сізге танысу үшін көрсетілген, сайтқа жарияланған документтен айырмашылығы болуы мүмкін. Жүктеу үшін осы беттің төменгі жағындағы жүктеу деген жазуды басу керек. "Аяз би" ертегісі Жаман мен Меңді бейнесі. Жанабаева Фарида Токтарбаевна. Қызылорда қаласы С.Сейфуллин атындағы №4 ІТ мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі. Сабақтың тақырыбы: «Аяз би» ертегісінің жанрлық ерекшелігі. А) Білімділік: Оқушылардың ертегіні қаншалықты меңгергенін анықтау, бас кейіпкердің бойындағы қасиеттерді нақтылап көрсету. 6.Хан Жаманды қайда көшіріп жібереді? 7.Жаман не үшін шөптің жаманы қарақоға деді? 8.Барсакелместегі «інжілі қой» ертегіде қалай суреттелген және хан оған не үшін қызықты? 3.Жаман адамның үйленуі. 4.Жаманның «Аяз биге» айналуы. Сюжеті. 1.Оқиғаның басталуы: Ханның уәзірлерге берген тапсырмасы. 2.Оқиғаның дамуы:Ханның Жаманмен кездесуі. 3.Оқиғаның байланысуы:Жаманның Меңді сұлуға үйленуі. 4.Оқиғаның шиеленісуі:Ханның Жаманды Барсакелмес аралына жіберуі. 5.Оқиғаның шарықтау шегі:Ханның 40 уәзірін Жаманның ақылына сүйеніп жазалауы. 6.Оқиғаның шешімі:Хан өз тағын Жаманға беруі.Аяз би атануы. ҚБ. «Қолдау сөздері». Тарихи аңыздарға қарағанда,Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген.Оның тарихи адам екендігі Арал теңізіне 200 шақырым жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді.Аңыз бойынша Аяз әуелі ханға уәзір,кейін өзі хан болыпты деседі. 5.Ертең ортаға алып,тамаша етеміз, деп Жаманды ас үйге жіберген Мадан хан еді.+ 6. Жоқ,тақсыр,кешегі күні, «Жаман кісі керек» дегенде ат артына салып келген Жаман едім,бүгін таққа отырмаймын. 6.Қырық уәзірдің хан мен Жаманды араздастыруы. (Арсыз адам жала жауып аздырады, Ақылды адам жол тауып оздырады) әрі батыр жан серігі болыпты. Қайда барса да екеуі жұбын жазбай жүреді.Ол екеуі Майқы бидің сілтеуімен қазылық құрып, көбінесе ел мен ел арасындағы елшілік. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан. Мұғалім сөзі: Аяз би" ертегісі шыншыл ертегіге жатады.Шыншыл. Адам аттарының ішінде бек, хан, мырза, құл, әлі (әли, ғали) сияқты сөздермен жасалған есімдердің сыңарлары да әрдайым бірігіп жазылады. Әбілқайырды хан (XV ғасыр) сайлағанда қатысқан ақсүйек-шонжарлар саны: A) 500-ге жуық Әлеуметтік- саяси мазмұнды шешендік сөзге тән қатарды табыңыз. Деңгейлер бойынша оқытып үйретудің әдістемесі алдыңғы қатарға шықты. Бұл әдістеме, ең алдымен, оқыту материалдарын «қарапайымнан күрделіге.


бинклауд
енбеккор адам перевод на русский
лучшие желчегонные препараты
мед центр тау сункар
студенттік өмір минус скачать

.
==============================================================

~~~~~ тіл білімінің психология мен байланысы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.