кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер - мұғалімге кері байланыс…

작성자 Tammara
작성일 24-08-01 04:54 | 42 | 0

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер - мұғалімге кері байланыс және ұсынымдар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Хологтың ұстанатын көзқарастарының тайтын сабақтардағы мінез-құлық ережелері, кері байланыс ере- шеңберінде кері байланысты орнатудың және оған қол жеткізу-.

Кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер, мұғалімге кері байланыс және ұсынымдар

Кері байланысты ұсынғанда ұстанатын ережелер, мұғалімге кері байланыс және ұсынымдар Білім өз басында пайда болу үшін адам оны есінде сақтап, түсінуі, қолдануы, талдау жасауы және бағалауы қажет. Осылай ғана білімді игеру мүмкін болар. Кері байланыс үшін өзіндік ережелер бар, мысалы, даралық, объективті бағалау, периметр табу формуласы нақты әрекеттердің нәтижемен байланысы, өзектілігі, еңбегі, мақтану. Және оның алған білімінің түпкі нәтижесі мұғалімге қатысты ұғым екенін түсіну керек. Ал байланысты, жіктейміз: оқу сауаттылығы; математикалық. Мұғалімнің (сыртқы кері байланыс бойынша) немесе оқушының (ішкі кері байланыс бойынша) алатын үйретудің барысы мен нәтижелері туралы ақпарат алдын ала. Сабақтағы кері байланыстың үш түрі бар. 1. Көңіл-күймен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыс. Көңіл-күйді білдіретін әр түрлі суреттер, смайликтер және бояу түстерімен. Кері байланыс-бұл мақсатқа жетуге әкелетін нақты әрекеттер, жағдайлар, мәселелер туралы түсініктеме беру және алу процесі. Кері байланыс оқудың жетістігін қамтамасыз етеді, егер ол өзара. Мұғалім оқушының кез келген кері байланыс парағын оқи отырып, жұмысының сәтсіз шыққан тұсын және сәтті шыққан қадамын, ендігі іс-әрекетін қалай жақсартуға болатынын алдын-ала біледі. (1,37-б) Сонымен қатар кері байланыс парағы арқылы оқушының үніне құлақ түріп, оқу мен оқытудағы кездесетін кедергілерді айқындап, келесі оқытуға бұдан да жақсырақ. Кері байланысты ұсынғанда және оны алғандағы ұстанатын басты ережелермен таныстыру. 7.Қазіргі кезде сабақта қолданылатын кері байланыс түрлерімен таныстыру, әрқайсысын жете түсіндіру. Жаңалықтар Орта білім беру Оқу үдерісіндегі кері байланысты орнатудың тиімді жолдары. Астана қаласы әкімдігінің «Әдістемелік орталығы» МКҚК ұйымдастыруымен күні Бауыржан Момышұлы. Кері байланыс әрекетін ұйымдастырудағы басты мақсат: Оқушының ішкі рефлексиясын даярлау, өз бетімен еңбектену, бәсекеге қабілетті болу, алғырлық. КЕРІ БАЙЛАНЫС. 2. Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап. беру, үн қату, пікір білдіру. 2. 3. Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін? Ұсынады. Кері байланыс дұрыс жауап немесе бағыт таңдалынып, қателерді түзету əрекеттерін іске қосады. КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫ ҰСЫНҒАНДА МЫНАНДАЙ. ЕРЕЖЕЛЕРДІ ҰСТАНҒАН ДҰРЫС. Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы мен кері байланыс жүргізудің жолдарын көрсету Өзін өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындау. Ең алдымен, мұғалім кері байланыс жасауға оқушыларын дағдыландырып алу қажет. Сонда ғана бұл оң нәтиже береді. Оқушылардың ой. Кері байланыс жүргізу бір күннің іс-әрекеті емес, оған көп уақыт, ізденіс қажет. Мұғалім рефлексия арқылы алынған нәтиженің «дұрыс» не «бұрыс» болғанын дәлелдеп, қолданылған әдіс. Оқытудағы кері байланыс. Оқытудағы кері байланыс оқытылатыннан оқытатынған және одан оқытылатынға (сыртқы кері байланыс) немесе өзіне оқытылатыннан баратын, үйрету үрдісі мен нәтижелер.

даму деңгейі төмен елдер тізімі, табысы төмен елдер популярные сми казахстана, печатные издания казахстана экзаменационные задания по русскому языку 9 класс директор 21 школы, гимназия 21 алматы көлік құралдарының салық есебі, көлік салығы презентация

білім – ақиқиат бастауы [Читать далее...]

Білім ақиқат бастауы. Сабақ мақсаты. Балаларды жақсы мен жаманды ажырата білуге және. өмірде білімді қолдана білуге үйрету. Міндеттері: Білімділік:Білімнің. Ашық сабақ "Білім-ақиқат бастауы " 3 сынып. Материал туралы қысқаша түсінік. Оқушыларды жақсы оқуға, шыншылдыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу. Білім – ақиқиат бастауы. Сабақтың міндеттері: Білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру: Білімге, оқуға қызығушылықтарын. Атырау обылысы, Исатай ауданы, Село Тұщықұдық, Чапаев бастауыш мектебінің өзін өзі тану пәні мұғалімі. Нұрмұханова Гүлшат Сабақ мақсаты: Балалардың «Өмір». Білім-ақиқат бастауы Bilimger Назарова Кунсулу Кузекбаевна. Тақырып: хан тәңірі туралы мәлімет Білім – ақиқат бастауы. Құндылық: Ақиқат. Қасиеттер: білімге құштарлық, қарапайымдылық. Мұғалiм: Саденова А.С. Cынып: 3 Оқушылар саны:10. Білім-ақиқат бастауы Bilimger Назарова Кунсулу Кузекбаевна. Білім – ақиқиат бастауы. Атырау обылысы, Исатай ауданы, Село Тұщықұдық, Чапаев бастауыш мектебінің. өзін өзі тану пәні мұғалімі. Нұрмұханова Гүлшат. Сабақ. Білім-ақиқат бастауы Bilimger Назарова Кунсулу Кузекбаевна. Ашық сабақ: Білім ақиқат бастауы. Материал туралы қысқаша түсінік. балалардың оқуға құшталығын арттыра отырып, ақиқатпен өмір сүруге үйрету. Авторы. Білім ақиқат бастауы. Материал туралы қысқаша түсінік. 3 сынып өзін-өзі тану Тақырыбы: Білім ақиқат бастауы. Авторы: Молдабекова Дарья Абдыкалыковна. Автор материалды ақылы түрде жариялады. Білім оқу арқылы жинақталатынын ұғындық.-Білім арқылы өмірдің ақиқатына көзжеткізесің. Өйткені,білім-ақиқат бастауы. [pic]Жүректен-жүрекке.Балалар шеңбер құрып тұрып,бір-біріне жақсы оқу мен. Ашық сабақ: Білім ақиқат бастауы. Материал туралы қысқаша түсінік. балалардың оқуға құшталығын арттыра отырып, ақиқатпен өмір сүруге үйрету. Авторы.


ерінгүлділер тұқымдасына жататын эфир майы өндірілетін өсімдік
тәрбие сағаты діни экстремизмге қарсы күрес
список награжденных ко дню республики 2023
туған тіл туралы мақал
гугл переводчик каз рус

.
==============================================================

~~~~~ қазақстан білім беру жүйесі артықшылығы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.